Etablering av TryggEst-team
Gratulerer med å starte opp TryggEst!

De er no med på eit viktig arbeid med å systematisere kommunen sitt arbeid med å førebygge, avdekke og handtere vald og overgrep mot innbyggjarar i risikoutsette livssituasjonar.
TryggEst - ein ressurs for tryggare kommunar
TryggEst er eit verkøy for å systematisere kommunen sitt arbeid med å førebygge, avdekke og handtere vald og overgrep mot innbyggarar i risikoutsette livssituasjonar.
Kommunar som får tilskotsmidlar til TryggEst, vil motta informasjon frå Bufdir om kva det inneber å vere ein TryggEst-kommune.
Utfyllande informasjon finst også på TryggEst.no.
Etablering av TryggEst-team
Det første kommunen skal gjere, er å opprette eit tverrfagleg TryggEst-team. Teamet har ansvar for å handtere bekymringsmeldingar og sikre kompetanseheving om vald og overgrep.
Kommunen står fritt til å bestemme samansetninga av teamet. Kommunar skal ha eit kjerne-team som møtest ved behov. Nokre har i tillegg eit utvida team som kan kontaktast ved behov. Det er også mogleg å ha eit kjerne-team som samarbeider tett med relevante etatar og instansar i kommunen.
Har de behov for rettleiing eller støtte til etableringa av eit TryggEst-team, kan de kontakte Bufdir eller ditt regionale RVTS.
Nasjonalt digitalt TryggEst-team
TryggEst-teama vert ein del av eit nasjonalt digitalt TryggEst-team, som møtast på Teams kvar første fredag i månaden. Les meir om det nasjonale digitale TryggEst-teamet under Kompetanseheving.
Erfaringsdeling og samarbeid mellom kommunar
Det kan vere nyttig å ta kontakt med andre kommunar som har innført TryggEst, for å få tips og råd til samansetning av teamet.
For informasjon om TryggEst-kommunar i regionen, sjekk TryggEst.no.
Vi oppmodar også kommunar til å utforske moglegheita for samarbeid gjennom TryggEst-klynger. Frå 2025 er tilskotsordninga justert for å gjere dette enklare. Søknadsfristen for kommunane er 31. mars. Meir informasjon er tilgjengeleg på TryggEst.no.